Bluebird International Zrt.
Egyik nemzetközi informatikai partnerünk számára keresünk új munkatársat, budapesti munkavégzésre az alábbi pozícióba.
Feladatok
- Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
- Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
- Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
- Az incidens management megbeszélések hatékony vezetése
- A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
- Részvétel az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
- Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
Elvárások
- Felsőfokú IT végzettség és legalább 3 év releváns tapasztalat
- Felsőfokú angol nyelvtudás, német előny
- Alapos informatikai ismeretek
- ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
- Hajlandóság telefonos készenlét vállalására
- Hálózati architektúrák ismerete, CCNA vizsga előny
Amit ajánlunk
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Versenyképes fizetés és juttatási csomag
- Kellemes, modern munkakörnyezet