Képzeld el, hogy minden reggel egy izgalmas IT világban kezded a napod, ahol a problémák megoldása olyan, mint egy kaland! A te feladatod lesz, mint IT support hős, hogy ügyfeleinket tájékoztasd és segíts nekik telefonon és e-mailben. Mindeközben csapatunk tagjaként együtt dolgozol csodálatos kollégákkal, és a nap végére elégedetten térhetsz haza, tudva, hogy ma is sokak napját tetted szebbé.
Az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás/rendszer használatában, Az esetleges hibabejelentések kezelése, hibajegyek felvétele, ehhez kapcsolódó rendszer használata, Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, Szoftver tesztelése, belső követelményeknek megfelelően, fejlesztési jegyek leadása, A rendszerhez tartozó útmutató, akadémia készítése
Medio - gyorsítjuk az egészségügyet
A Medio egy olyan rendszer, mely összeköti az egészségügyi szolgáltatókat a pácienseikkel és egymással, valamint minden olyan egyéb szereplővel, aki az egészségügyi szolgáltatások ellátásszervezésével foglalkozik.
A rendszer havonta több mint 180.000 foglalási tranzakciót kezel. www.mymedio.hu
Egyszerűbbé, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni ez egészségügyi folyamatokat annak érdekében, hogy minden páciens a lehető legjobb és legkedvezőbb ellátást kaphassa.