A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni.
Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!
Felsőfokú gazdasági végzettség, pénzügyi-számviteli terület előnyt jelent
Minimum 1-2 év releváns pénzügyi tapasztalat
Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás
Microsoft Office ismerete
Kiváló analitikus készség, precizitás
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
Komplex gondolkodás, proaktív, tettrekész személyiség
A munkaerő-kölcsönzéshez kapcsolódó számlázási folyamat koordinálása, számlamellékletek és háttérkalkulációk elkészítése, szerződéses pontok értelmezése, kérdéses pontok tisztázása a tanácsadókkal és ügyfelekkel. Pontos számlázás biztosítása.
Folyamatfejlesztés a számlázás hatékonyságnövelése érdekében.
A követeléskezelési folyamatok hatékony lebonyolítása, együttműködés a sales és a pénzügy többi területével a követelések sikeres behajtása érdekében.
Heti pénzügyi jelentések és egyéb belső elemzések, KPI riportok elkészítése, lejelentése globális rendszerekben.
Ad-hoc pénzügyi jelentések elkészítése.
A szállítói számlák utalása, jóváhagyással kapcsolatos kérdések kezelése a cég elektronikus rendszerében.
Kapcsolattartás bankokkal.
Pontos nyilvántartások vezetése, gyakornok koordinálása az adminisztrációs feladatokban.