A ServiceNow eszközben az asztali csapathoz rendelt incidens- és kérés-jegyek támogatása
Azonnali segítségnyújtás a felhasználóknak az alapvető informatikai problémákban
Biztosítja, hogy minden engedélyezés és jóváhagyás megtörténjen a kérelmek befejezése előtt
Együttműködés a kollégákkal az IT-támogatási dokumentáció naprakészen tartása érdekében
A desktop csapat segítése a hardverrel kapcsolatos kérések kezelésében, beleértve az új PC-k/laptopok/monitorok/stb. beállítását és a távozók berendezéseinek átadását
Végponti biztonsági szoftverek telepítése
Alkalmanként az EME üzleti felhasználóitól érkező telefonhívások fogadása
Alapvető informatikai kérdések kezelése (vírusirtó szoftverek telepítése, helyi adminisztrátori jogok, Windows operációs rendszerrel, Microsoft termékekkel, szabványos informatikai hardverekkel kapcsolatos problémák)
Elvárások
Nappali tagozatos hallgatói jogviszony (aktív/passzív; még legalább 1 évig)
Legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Jó számítógépes ismeretek, beleértve a Windows és a Microsoft Office termékeket is
Jó kommunikációs és ügyfélszolgálati készségek
Jó döntéshozatali készség
Tapasztalat a PC-k/laptopok/monitorok/billentyűzetek stb. csatlakoztatásában
Tapasztalat az informatikai szoftverek telepítésében
Heti minimum 16-24 óra vállalása (hétfő, szerda, péntek!)