Nálunk, a GLS-nél IT Ügyféltámogató munkatársként a saját szoftvereinkkel kapcsolatos megkereséseket, hibajegyeket kell fogadnod, feldolgoznod, továbbítanod. Fontos, hogy legyen tapasztalatod e-mail-ezésben és telefonok kezelésében.
A pozíció betöltéséhez legalább középfokú végzettség szükséges, és az sem árt, ha szereztél már tapasztalatot ügyfélkezelésben, helpdesk-en.
Pontosan és precízen végzi el a rá bízott feladatokat. Tud csapatban, de önállóan is dolgozni. Kiválóan kommunikál az ügyfelekkel szóban és írásban egyaránt.
hibajegyek fogadása, kezelése, rögzítése, telefonok kezelése, e-mail-ek megválaszolása, az ügyfelek részéről felmerülő fejlesztési igények összefoglalása és riportálása, szoftver beállítási- és kezelési kérdések megválaszolása, adatfeldolgozással kapcsolatos adategyeztetések
Csomagszállítás
A 87 depóból és egy csomagirányító központunkból álló hálózatunkkal Magyarország egész területén jelen vagyunk és azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a GLS-től már megszokott, magas minőségű szolgáltatást nyújtsuk. A jól felépített hálózat gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.