ITPeople.hu
Facebook
ITpeople állásportál
Önéletrajz feltöltés
  • Miért mi
  • Árlista
  • Állások
  • Álláskereső belépés
  • Munkáltató belépés
  • Álláshirdetés feladása
  • Blog
  • Informatikusok
  • itpeople facebook
itpeople
Facebook
Álláshirdetés feladása
ITpeople állásportál
  • Belépés/Regisztráció
  • Munkáltató
  • Álláskereső
  • Miért mi
  • Árlista
  • Állások
  • Informatikusok
  • Önéletrajz feltöltés
  • Blog
 

Senior Wintel Technical Specialist állás Budapest

Egyéb IT pozik állások
Tisztelt álláskereső!

Ez az álláshirdetés lejárt.
Azonban oldalunk több ezer egyéb álláshirdetéssel rendelkezik! Találja meg az önnek megfelelő munkát erre a linkre kattintva!

Cégleírás / Organisation / Department

Our client is a global ICT Services provider company, their portfolio includes Workspace, Applications, Unified Communications, Data Centre, Cloud, Consulting, Partner Technology, Managed Services and Security.

The Wintel team provides 3rd line Wintel support services to external clients through a global shared service model. The team comprises of 30+ highly experienced team members who are geographically distributed and are managing medium to very complex customer environments. The team drive for perfection in Design, delivery, and Operations, with the aim maintaining complete customer satisfaction.

We are looking for a senior professional to provide Windows Server & Citrix support to a key client and to respond to reactive support tasks, implement changes, and perform project related tasks. 


Elvárások / Requirements

  • 6 years of relevant experience
  • Microsoft Windows Server 2012 – 2019. 
  • Microsoft technologies and services: AD, DNS, DHCP, GPO’s, Failover clustering, DFSN/R.
  • Certificate management.
  • Patching Windows servers using WSUS.
  • Citrix XenApp/XenDesktop 7.x or higher. 
  • Citrix Web Interface and Citrix Storefront.
  • Citrix Provisioning Services & MCS 7.x.
  • NetScaler SDX, MPX, VPX, 10.x, 11.x.
  • VMware (Application virtualization, Desktop virtualization, etc).
  • Operational understanding of ITIL processes.
  • Ability to systematically troubleshoot, research and diagnose root cause for an incident or problem.
  • Very good communication skills, both oral and written, in English


Amit kínálunk / Offer

  • Deliver third-line technical support and infrastructure projects.
  • Troubleshoot and resolve complex issues.
  • Maintain technical knowledge and expertise associated with applications specific to individual customers.
  • Progress service calls to a satisfactory conclusion, using the preferred call management system (ServiceNow). Handling escalated calls to resolution.
  • Proactively progress and update tickets to a satisfactory resolution incorporating best practices.
  • Ensure internal and contractual SLAs are maintained.
  • Understand and comply with all customer and internal processes and procedures.
  • Manage projects tasks to meet pre-defined targets.
  • Write and Maintain service & technical operational processes and procedures.
  • Identify and escalate all service-related risks and issues and their impact to the Team Leader.
  • Contribute to major incident reports and route cause analysis, identifying opportunities for service improvements and implementing these where appropriate.
  • Implement changes following the change process.
  • Ensure timesheets are completed weekly with appropriate project codes.
  • Support Presales and Solution Architecture in bids for new business.
  • On-call (nights and weekends).


Kapcsolattartó / Information

  • Joining a new, key project account team
  • Wide range of professional courses in the in-house University program
  • Opportunity for career development
  • Competitive compensation package
  • Flexibility in home office
Jelentkezésnél hivatkozzon az Itpeople-re!
Vissza
Jelentkezés
Share
Jelentkezés
 
 
A jelentkezéshez adja meg adatait vagy lépjen be meglévő felhasználói fiókjába!
Már van fiókom
Fiók létrehozása
Vezetéknév*
Keresznév*
Jelszó*
Jelszó megerősítése*
E-mail*
Telefon
Önéletrajz
Regisztrációs hozzájárulás*
- Adatvédelmi tájékoztató
Regisztráció
Felhasználói név*
Jelszó*
Belépés
Randstad Hungary Kft

Randstad Hungary Kft

Budapest Nincs meghatározva
  • Egyéb IT pozik
Lejárati dátum: 2023-11-25 14:25:00

Álláshirdetés részletei

  • Pozíció

    Senior Wintel Technical Specialist
  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Munkaidő

    Nincs meghatározva
  • Kategória

    Egyéb IT pozik
Hasznos linkek
  • Kezdőlap
  • Állások
  • Önéletrajz feltöltés
  • Álláshirdetés feladás
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
IT Állások iparág szerint
  • Adatbázis szakértő, Analyst állások
  • Back-end fejlesztő állások
  • Front-end fejlesztő állások
  • Full-stack fejlesztő állások
  • Design és grafika állások
  • IT management állások
  • IT / Dev architect állások
  • Rendszer / Hálózat, DevOps állások
  • SAP állások
  • Szoftverfejlesztő állások
  • Tesztelés állások
  • Egyéb IT pozik állások
  • Mérnöki / Ipari programozás állások
  • IT Support állások
  • Mobil fejlesztő állások
  • Gyakornok állások
  • Mesterséges intelligencia állások
  • Marketing állások
  • Rendszerszervező állások
  • Scrum master állások
  • UI/UX-designer állások
ITPeople.hu
Kezdőlap Állások Önéletrajz feltöltés Álláshirdetés feladás Adatkezelési tájékoztató Kapcsolat Oldaltérkép
ITPeople állások